środa, 25 marca 2015

Sałatka curry



Prosta, szybka i bardzo smaczna sałatka, z dodatkiem gotowanego ryżu, kurczaka, kolorowej papryki i sporej ilości przyprawy curry.

Kto lubi takie klimaty, z pewnością polubi tą sałatkę.
Nam baaaaardzo przypadła do gustu:)

Inspiracja z bloga  Kuchnia u Krysi.

Składniki:
  • 500g piersi z kurczaka/ mięsa z udźca
  • 3 papryki (czerwona, zielona, żółta)
  • 1.5 torebki ryżu (150g)
  • puszka kukurydzy
  • puszka ananasa
  • 1 cebulka dymka
  • ok. 3-4 łyżeczki przyprawy curry
  • sól i pieprz do smaku
  • majonez (ok. 3 łyżki)
  • szczypior
Mięso drobno pokroić.
Doprawić solą pieprzem i curry.
Podsmażyć na niewielkiej ilości oleju.
Ryż ugotować w osolonej wodzie.
Wymieszać z podsmażonym kurczakiem.
Papryki i ananasa pokroić w drobną kostkę, cebulkę posiekać.
Wymieszać z mięsem i ryżem.
Dodać kukurydzę.
Sałatkę doprawić majonezem.
W razie potrzeby dosolić, dopieprzyć lub dodać jeszcze curry.
Całość posypać posiekanym szczypiorkiem.
Sałatkę schłodzić w lodówce kilka godzin by się przegryzła. 






5 komentarzy:

  1. Świetna sałatka, taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię bardzo podobną sałatkę, tyle, że bez ananasa :) Wszyscy za nią przepadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja już się gryzie w lodówce :)))) A ja zagryzam zęby żeby się na nią nie rzucić od razu :)))))))) Mniam! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Da się zastąpić czymś innym kukurydzę? Ja uwielbiam ale mąż nie ruszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie dobra ale moi synowie powiedzieli coś innego o tej sałatce a mój mąż powiedział że wyśmienita

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...