poniedziałek, 4 marca 2013

Zapiekane croissanty z szynką i mozzarellą



Zapiekane croissanty z szynką i mozzarellą, od wielu lat są moim faworytem na sobotnio-niedzielne śniadania.

Te szybkie, cieplutkie, chrupiące rogale, z dużą ilością ciągnącego się sera, podbiły również serca pozostałych domowników. 
Mimo, że podane w wersji wytrawnej, są ubóstwiane przez moje dzieciaki:)

Składniki:
  • kilka croissantów (ilość dowolna;))
  • kilka plasterków ulubionej szynki
  • 1-2 kulki mozzarelli
  • masło do smażenia
Croissanty ponacinać wzdłuż, ale nie przecinać do samego końca.
Do środka wsunąć 1-2 plasterki szynki i kawałek mozzarelli.
Na patelni rozgrzać masło, układać na niej croissanty.
Piec z obu stron, na niewielkim gazie, lekko dociskając łopatką.
Jeżeli jest taka potrzeba w trakcie smażenia dodać jeszcze trochę masła.
Podawać na ciepło.










23 komentarze:

  1. świetny pomysł! myślę, że moje dzieci chętnie zabrałyby takie do szkoły:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że byłyby zachwycone:D

      Usuń
  2. O, w wersji wytrawnej croissantów jeszcze nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ smaka mi zrobiłaś:) wyglądają obłędnie mmmm na śniadanko bym spałaszowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie croissanty i na śniadanko i na kolacje są dobre;)

      Usuń
  4. I serca mojej rodziny zapewne by podbiły:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak, bo trudno się im oprzeć;)

      Usuń
  5. pysznosci, kiedyś je próbowałam u babci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba będzie próbę powtórzyć;)

      Usuń
  6. świetny pomysł chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdyby tak podpiec w piekarniku..........? Rogaliki kupujesz gotowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuję gotowe rogale, a z piekarnikiem można spróbować:) ja zawsze wybieram opcję na masełku na patelni;)

      Usuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Al e przepysznie wyglądają , nigdy takich nie jadłam ,jestem ciekwa jak smakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio kupiłam podobne w jakiejś piekarni (znaczy nadziane były szynką i serem, bez przekrajania). pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Często robię podobnie.Kupuję w Lidlu i eksperymentuję z nadzieniami.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...