wtorek, 25 lutego 2014

Roladki z kurczaka z szynką szwarcwaldzką i ogórkiem w sosie chrzanowym




Dam Wam odpocząć od mojej kokosowej obsesji i zapraszam na pyszny, pożywny obiad;)

Dzisiaj serwuję roladki z kurczaka z szynką szwarcwaldzką i ogórkiem w sosie chrzanowym.

Takiego obiadu chyba nie muszę zachwalać;) 

Składniki:
  • Podwójna pierś z kurczaka
  • po 1 plastrze sera żółtego na każdą roladkę 
  • po 1-2 plastrów szynki szwarcwaldzkiej na roladkę
  • po ok. 0.5 ogórka kiszonego na roladkę
  • sól, pieprz, papryka, czosnek do smaku
  • 2 łyżki chrzanu
  • olej do smażenia
Pierś z kurczaka przekroić w poprzek na cieńsze kawałki.
Mięso delikatnie rozbić.
Doprawić solą, pieprzem, papryką i suszonym czosnkiem.
Na każdym kotlecie układać po 1-2 plastry szynki, ser i ogórka.
Zwinąć roladki.
Spiąć wykałaczkami lub sznurkiem.
Mięso smażyć ze wszystkich stron na rozgrzanym tłuszczu.
Gdy mięso będzie usmażone, zalać niewielką ilością wody, dodać chrzan.
Dusić jeszcze parę minut pod przykryciem.
Roladki podawać na ciepło z sosem i np. ziemniakami.




10 komentarzy:

  1. No jasne, że nie musisz zachwalać. Talerz sam się broni:-) Ja właśnie dumam, co by tu dzisiaj na obiad wykombinować;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dawno nie jadłam sosu chrzanowego, a jeszcze te roladki...:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym się wprosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądają te roladki! Uwielbiam takie domowe obiadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie obiadki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na temat mleka kokosowego się już wypowiedziałam, więc jestem cała " uchachana" że zaczynasz nowy temat.
    To, że składniki są wyśmienite i chętnie bym skosztowała, to muszę powiedzieć, że fotki są baaaardzo apetyczne.
    Być może wszystko do kupy mi się skorelowało, tak czy owak jestem na TAK ! szczególnie ten chrzanowy sosik pobudził moją wyobraźnię !

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...